naar argentinie - Reisverslag uit Leiden, Nederland van marieke schreuder - WaarBenJij.nu naar argentinie - Reisverslag uit Leiden, Nederland van marieke schreuder - WaarBenJij.nu

naar argentinie

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

08 Juni 2010 | Nederland, Leiden

Lieve allemaal,

Zowaar weer een berichtje van mij via deze site, en dat kan maar 1 ding betekenen en dat is dat ik weer op reis ga. Dit keer is het voor mijn studie. Zoals de meeste van jullie weten studeer ik nu Talen en Culture van Latijns- Amerika in Leiden. Ik ga deze zomer voor een zomercursus spaans naar Argentinië. De studiepunten die ik daar haal tellen mee voor mijn studie in nederland.
Ik kon het natuurlijk niet laten om er nog 3 weekjes extra aan te plakken om ook nog een beetje vakantie gevoel te krijgen.
Ik ga samen met 10 studiegenootje maar zal echt samen met Anoek ook nog rond gaan reizen en eindigen in Chili om daar iedereen weer op te zoeken.
Via de site zal ik jullie weer een beetje op de hoogte proberen te houden van mijn avonturen in Córdoba en van de reis.
Anoek en ik gaan een week eerder dan de rest om alvast te wennen en willen graag Buenos Aires en montevideo verkennen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Marieke

• 08 Juni 2010 - 10:35

Saskia:

Klink goed zussie

groetjes

• 08 Juni 2010 - 10:39

Eliane:

Hey lieve Marieke,

Heerlijk dat je gaat! Fijn dat het is gelukt. Hoop dat je al je tentames ook gehaald hebt en je met een gerust hart kan vertrekken :)

kus

• 08 Juni 2010 - 18:55

Bart Chevalking:

Hey Mariek!
    Dat doe je toch allemaal echt supergoed hoor! ;-) Heel veel plezier!
    x Bart

• 08 Juni 2010 - 19:11

Roelof:

Ha die Marieke,

Nou heel veel plezier daar. Misschien komemn we elkaar tegen. Ik ga in september naar Argentinië en reis dan via Uru- en Paraquay naar Brazilië. Allemaal sneller en korter dan jij doet. We zitten in elk geval dicht bij elkaar!

• 10 Juni 2010 - 07:00

Sofieke: