Veilig aangekomen - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marieke schreuder - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marieke schreuder - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

25 Juni 2010 | Argentinië, Buenos Aires

Lieve Allemaal,
Zijn jullie allemaal van het lekkere weer in nederland aan het genieten? Ik ben vanmorgen na een lange reis met de nodige vertraging, tubulentie en afgeknepen been en bilspieren aangekomen in Buenos Aires.

We hebben na wat veld onderzoek een taxi naar de stad genomen. onderweg hebben kwamen we een sloppenwijk tegen en hebben we al mogen genieten van de rijkunsten van de argentijnen, daar wordt je niet altijd gelukkig van.

Hebben vandaag al een beetje in de wijk palermo rondgelopen waar we in een hostel zitten maar morgen gaat pas het echt verkennen van de stad beginnen.
Ook het weer valt tot nu toe mee. met een trui aan is het prima te doen en ook in de zon was het zelfs heel warm dus we mogen niet klagen.

nou dat is het voor nu, de echte avonturen volgen in de komende dagen.
We blijven in Buenos Aires tot woensdag ochtend en gaan dan met de boot naar paraguay.

Ik ga morgen en Argentijnse simkaart kopen en zal dan het nummer even doorgeven. Ben nu alleen via de mail te bereiken.

Kus

P.S Als je wilt weten wat Anoek te klagen te klagen heeft over mij kun je op haar blog kijken:

• 25 Juni 2010 - 21:18

Jan-Wilke:

Heey Marieke!

Ik ga je verhalen weer allemaal lezen!! :D

Veel plezier daar in Z-A

Gr. JW

• 25 Juni 2010 - 21:58

Marieke:

lees voor een uitgebreider verslag vooral het verhaal van Anoek. Die heeft al meer anekdotes beschreven.
    kus

• 25 Juni 2010 - 22:01

Marja :

Hoi Marieke. Wat leuk om jullie eerste reacties uit Argentina te lezen. Laat Anoek maar lekker klagen, maar pas op voor haar haarspeldjes in jullie was en ze wil nog weleens een buskaartje kwijtraken of vergeten. Groetjes Marja(moeder Anoek)

• 26 Juni 2010 - 07:38

Kyra:

Heey huisgenootje!
    Wat fijn dat het weer daar igg niet heel erg koud is en dat het met een trui aan heel lekker is.. hier is het met een trui aan te warm;)
    ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven!
    Liefs

• 26 Juni 2010 - 08:24

Milou:

Fijn dat je goed bent aangekomen! Ik kijk nu al uit naar je verhalen van alle avonturen die je vast gaat beleven. Maak het niet te bont he ;-).
    Dikke kus Mi

• 26 Juni 2010 - 09:39

Sofieke:

Ahhh balen, ik wilde je nog bellen voor je weg ging, helemaal vergeten! Heel veel plezier daar iig!!

Kusss

• 26 Juni 2010 - 15:10

Nadieh:

Hoi Marieke!

Fijn dat je veilig bent aangekomen. Veel plezier daar!

Dikke kus

• 26 Juni 2010 - 17:05

Mienke:

Nou meis, heel veel plezier daar weer en hard werken he ;)
    Ik volg je verhaal weer met veel plezier,
    dikke kus,

• 26 Juni 2010 - 19:31

Anouk:

Jaaaaaaaa coolie, nog een weekie en dan ben ik ook van de partij :P Vind het toch wel heel erg spannend worden nu! Als je in Cordoba bent, laat even weten wat voor weer het is, want ik weet nog steeds niet goed wat ik voor kleding mee moet nemen.. XX

• 27 Juni 2010 - 11:47

Bas:

hey Marieke,
    Ik ga je verhalen zeker lezen en als je terug bent moeten we maar snel eens af gaan spreken.
    tot snel. kus

• 28 Juni 2010 - 20:58

Gerri-Anne:

Hai Meissie, globetrotter, we wensen je weer heel veel plezier op je reis door Z-Amerika! Erg leuk om je belevenissen te lezen!Geniet ervan en tot gauw! Dikke kus, Ruben, Gerri-Anne, Martijn, Liselotte, Reinout en Roos-Anne