weer aan het reizen - Reisverslag uit Talca, Chili van marieke schreuder - WaarBenJij.nu weer aan het reizen - Reisverslag uit Talca, Chili van marieke schreuder - WaarBenJij.nu

weer aan het reizen

Door: marieke

Blijf op de hoogte en volg marieke

17 Januari 2009 | Chili, Talca

lieve allemaal

ik ben weer op pad. na 3 weken heb ik met pijn in mijn hart heb ik pedro en romina in pichilemu achter gelaten en ben ik naar talca gegaan. hier werken anja en angela in een weeshuis en ben ik samen met laura en lisa hun gaan opzoeken.
we blijven hier tot dinsdag en dan gaan anja laura en ik naar isla mocha, een klein eilandje wat niet in de lonely planet staat maar heel mooi schijnt te zijn.
mijn laatste dagen in pichilemu heb ik doorgebracht met ontspannen, kaarten, lezen, zonnen en soms hardlopen op het strand. ook was pedro jarig en hebben we een bbq gehouden waarbij ik lekkere vis heb gegeten. ook heeft romina (die de koksopleiding doet) mij chileense specialiteiten leren koken.
ook heeft haar familie me uitgenodigd om bij hun in het zuiden langs te komen dus misschien ga ik daar nog gebruik van maken.
na isla mocha gaan we naar pucon waar we een vulkaan gaan beklimmen en een meisje van school op te zoekend die daar werk. daarna gaan anja en ik verder naar het zuiden waar we naar patagonie gaan. waar een heel mooi national park is.
maar al die verhalen zullen je horen wanneer ik daar ben.

dat was het voor nu ik heb namelijk niet zo heel veel bijzonderen dingen gedaan de afgelopen dagen.

veel liefs en tot snel
dikke kus

P.S. ik ben foto`s aan het uploaden en ik zal de link nog even vermelden als het gelukt is

  • 17 Januari 2009 - 18:45

    Mieke:

    liefje,

    Wat een ontzettend leuke foto's. Van sommigen lijkt het net of je ze ingekleurd hebt, onwaarschijnlijk blauw luchten en water en die foto's van, -ik vermoed Bolivia-, zijn ook erg mooi. Tjee wat ben je bruin. Gewoon asociaal. Kus, geniet er nog van, maar .... doe voorzichtig

  • 18 Januari 2009 - 09:52

    Nadieh:

    Je ziet er goed uit meis! Wat spring je trouwens hoog haha. En oef wát een mooie natuur! Dikke kus

  • 18 Januari 2009 - 09:59

    Martijn Schreuder:

    Ja, dat ziet er dus goed uit!!! Neem je een stukje van die mooie dingen voor ons (die mensen die in het regenachtige Nederland zijn)!!

    Geniet!
    x

  • 18 Januari 2009 - 11:32

    Arjan:

    "niet zo heel veel bijzonderen dingen gedaan"

    jouw avontuur daar is een en al bijzonder!

    Have fun!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Chili, Talca

Ecuador en Peru

Recente Reisverslagen:

01 September 2012

laatste avonturen

11 Augustus 2012

Peru, Chili, Bolivia en Peru

22 Juli 2012

Máncora, Trujillo, Huaraz en Lima

05 Juli 2012

Van de Jungle naar Peru

26 Juni 2012

Quito en Baños
marieke

Actief sinds 05 Juli 2006
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 37275

Voorgaande reizen:

19 November 2012 - 24 Januari 2013

Masteronderzoek Chili

22 Juni 2012 - 29 Augustus 2012

Ecuador en Peru

Landen bezocht: